بازاریابی رابطهمند در سیستم همکاری در فروش لباس و پوشاک
هدف از رابطهمند بودن برقراری ارتباط دوسویه و بلندمدت با مشتریان است. بازاریابی رابطهمند به شرکت کمک میکند تا با مشتریان رابطهای برد- برد برقرار کند. خلق برند قوی، حفظ و نگهداری مشتریان، وفاداری آنها و برونسپاری اموری که شرکت در آنها مزیت رقابتی ندارد از دیگر ویژگیهای آن است. بازاریابی رابطهمند ابعادی چون شرکا، کانالهای بازاریابی، مشتریان و کارکنان را شامل میشود و هدف آن ایجاد یک شبکه بازاریابی است.
بازاریابی یکپارچه برای سیستم همکاری در فروش
یا منسجم به این معناست که تمامی فعالیتهای بازاریابی شرکت باید در یک راستا و بر مبنای یک استراتژی هماهنگ باشد. به عبارتی، هر صدایی که از سازمان خارج میشود و هر عملی که سازمان انجام میدهد، باید با دیگر فعالیتهای سازمان یکپارچگی و انسجام داشته باشد. بر همین مبنا، شرکتها باید استراتژیهای سیستم همکاری در فروش و بازاریابی اینترنتی خود را نیز یکپارچه سازند.
هدف اصلی از آن، خلق برندی یکدست است تا ناهمسانی شناختی مصرفکننده به حداقل برسد و مشتری به شرکت و محصولات آن اعتماد کند. برای مثال، اعتماد به هتلی که پیامهای تبلیغاتی در سیستم همکاری در فروش با لحن رسمی دارد، قیمتهای بالایی طلب میکند، اما کارکنان آن با لباس غیررسمی فعالیت دارند و رنگهای روشن نیز بهوفور در وبسایت هتل بهکاررفته شده، برای مصرفکننده دشوار است.
نظرات شما عزیزان:
:: بازدید از این مطلب : 1984
|
امتیاز مطلب : 84
|
تعداد امتیازدهندگان : 95
|
مجموع امتیاز : 95